x Sims 3, bildownloads och talangmedaljer

Sims 3
Hemsidan för The Sims 3 har nu öppnat. Än så länge står det bara att det kommer mer information den 19 mars. Så vi får hålla oss till dess. Plumboben på sidan ser dock maffig och fantastisk ut. Något som vi kan vänta oss av hela spelet kanske?
Du hittar sidan här.

Montgomery Hawker Recolors
För ett tag sedan laddades en ny bil vid namn Montgomery Hawker upp på simssidor världen över. Nu har TheSims2.com laddat upp fyra recolors till bilen; blå, röd, grå och gul. Klicka här för att komma till dem.

Ännu en Ford
Samtidigt har ännu en Ford blivit tillgänglig för nedladdning. Den här gången är det dags för en Ford Edge; en snygg bil med takfönster. Du hittar Forden här.

Talangmedaljer
SnootySims har publicerat en lista med de talangmedaljer som behövs för att simmarna ska kunna tillverka ett visst föremål. Bland annat behövs en guldmedalj i sömnad för att kunna göra en custom outfit. Klicka här för att komma till sidan.

/Anna:)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

The sims 3? det hade jag missat! och ändå var jag en otrolig simsfantast förut =p

2008-03-06 @ 14:36:38
URL: http://kajsaholm.blogg.se
Postat av: Kajsa

Jag vet inte riktigt, vill iallafall testa det! Har inte så mycket tid längre att spela dataspel.. men jag tror nog att jag kommer köpa det ändå, mina gamla simsminnen är för bra för att låta bli haha =P

2008-03-06 @ 14:48:30
URL: http://kajsaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0