x Lite info om Sims 3

Jag som har så mycket annat att göra har inte haft tid att leta info om Sims 3. Men det finns en annan grym simsblogg som har publicerat lite info: Simsnörden. :) Jag tycker det låter skitbra. Jag funderade innan på om jag inte skulle köpa Sims 3, utan bara fortsätta spela tvåan. Men jag tror det kan bli svårt. Haha. :b Vi får helt enkelt se hur jag gör när det kommer ut. ;)

/Anna:)



Ps. Du har väl inte missat The Sims 2 Double Deluxe? Perfekt för dig som inte har The Sims 2 än, men som funderat på att skaffa det. Ds.


Kommentarer
Postat av: Liselotte

S: Såklart får du länka till mig, mer än gärna! (besök-beroende)

Jag ser enormt mycket fram till sims 3 nu när typ det som jag önskade mig skulle bli möjligt i 3:an. Hoppas verkligen att det blir bra!

:)

2008-03-09 @ 14:59:49
URL: http://simsnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0