x Angående brist på uppdatering

Som ni säkert har märkt så har inte bloggen uppdaterats på länge. Men den senaste tiden har det varit så fint väder ute, att lusten att sitta vid datorn och skriva har varit liten. Dessutom har nyheterna på sims-fronten inte varit många.

Men snart kommer bloggen igång ordentligt igen! :D

Svar till Sad Girl: Hur programmet fungerar, och hur du tar bort hacks och så vidare finns beskrivet på sidan där du laddade ner det. Jag kan tyvärr inte svara på frågor om programmet, eftersom det inte är jag som gjort det. :/ Men om det är något annat du undrar över så är det bara att fråga. Jag försöker svara på allt. :)

/Anna:)


Kommentarer
Postat av: SadGirl

Jag kommer installera om hela skiten, haha förlåt för uttrycket men är lite trött över att en nedladdning från thesims.se förstörde hela spelet. Så jag hoppas att de funkar sen... Men angående alla nedladdningar jag har, kommer de att försvinna när jag installerar om alla spel? Vad jag menar är om de kommer försvninna(?) från datorn när jag inte har några spel installerade?Annars har jag sparat över dem till ett USB minne, så ja tror att ja har klarat mig ganska bra :) Stort tack i alla fall!

2008-08-22 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0