x Ny design på gång

Illusion håller på att uppdateras med en ny design. :) Lite smakprov på hur det kommer att bli kan ni se högst upp, på headern.

Tjaa, något nytt om The Sims då? Det har inte varit mycket nyheter på sista tiden faktiskt. MaxoidDrea på The Sims 2 communityn postade inlägg på forumet där simsare bland annat fick skriva vilket objekt från The Sims 1 som de saknar mest. Länk till ett av inläggen finns här.
Så man kan ju anta att det kommer finnas vissa grejer från The Sims 1 i det nya expansionspaketet som kommer om några månader. Kul. :) Själv saknar jag spiraltrappor väldigt mycket, något som jag definitivt inte är ensam om. Så förhoppningsvis får vi några sådana till Sims 2 också. :)

Ja, det var väl det jag hade att säga idag.
Jag vet att det är glest mellan uppdateringarna, men förhoppningsvis lossnar det snart och bloggen fylls med massvis av nyheter och fräscha inlägg. ;)

Till dess - ha det gött! /Anna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0