x Förhandsbokning av Livet i Lägenhet

Nu kan man förhandsboka Livet i Lägenhet bland annat på CDON.com. Om du förhandsbokar får du en exklusiv download. Det är olika downloads beroende på var du förhandsbokar. På CDON.com får man en tv-fåtölj. Priset är 279 kr. Preliminärt releasedatum är satt till den 28 augusti.

Man kan även förhandsboka The Sims 3. Priset ligger på 499 kr, vilket är ganska mycket pengar om du frågar mig. Frågan är om det är värt det? Vad tycker du?
Inget officiellt releasedatum finns än.


Svar till Marika: Nya kläder och frisyrer kan du få genom att ladda ner från Internet. Det finns mängder av sidor där du kan ladda ner kvalitetskläder och -frisyrer gratis. Kom tillbaka senare för en lista med länkar till sims-fansites som jag tycker är bra (jag sitter inte vid min dator just nu, och jag kan tyvärr inte alla adresser utantill...).

/Anna:)



Kommentarer
Postat av: emelie

Jag tycker nog inte att det är värt det.

Hela grejen med sims är rätt galen. Som nu till serie 2, då finns ju basspelet sen många tilläggs spel. Det blir mycket pengar. Nu har jag köpt på mig alla i 2an, känns tråkigt att köpa 3an och slänga bort det.

2008-10-05 @ 14:56:51
URL: http://emelieericsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0