x Tonårsprylar ute nu!

Jag fick mitt exemplar av The Sims 2 Tonårsprylar idag. Jag har testat det och tagit lite bilder som jag delar med mig av nedan. Bilderna kanske kan hjälpa er som inte vet om ni ska köpa spelet eller inte.
Själv tycker jag att det mesta ser snyggt ut, och det var verkligen på tiden med lite nya prylar åt tonårssimmarna.

I boxen låg en "teaser" från den kommande expansionspaketet. Så här står det:
"Nu kan dina simmar skaffa hobbies! Dina simmar roar sig med en mängd olika kreativa, intellektuella eller aktiva fritidssysselsättningar. De kan till och med träffa simmar som delar deras intressen och utöka sina sociala relationer. Utveckla dina simmars färdigheter medan de ägnar sig åt sina verkliga favoritaktiviteter. Kommer dina simmar stapplande att försöka nå nya mål eller finna en ny känsla av självförverkligande?"

Låter ju intressant. Men jag saknar bilder. De borde haft med en liten "teaser-bild" också, tycker jag. Men, men... det kommer väl. Det nya expansionspaketet kommer under våren (antagligen i mars) 2008, och fokuserar alltså på simmarna hobbies.

I alla fall, här kommer lite bilder från Tonårsprylar.

   

   



Jag hoppas att du har bestämt dig nu för om du ska köpa det eller inte. :)

Simma lugnt! /Anna:)



Kommentarer
Postat av: Ina

Oj vad nytt allting ser ut :|

2007-11-15 @ 20:31:09
URL: http://www.schackrutig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0